Нормативно-правове забезпечення,що регламентує роботу зі зверненнями громадян

1. Закон України «Про звернення громадян», 1996.

2. Указ Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

3. Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 № 158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».

4. Інструкція з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, 2002.

5.Розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 19.02.2008 № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»

6.Рішення колегії Київської обласної державної адміністрації від 28.02.2008 № 2.

7.Наказ головного управління освіти і науки від 18.03.2008 № 97-а « «Про затвердження заходів на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».

8.Наказ головного управління освіти і науки від 26.03.2008 №114.«Про удосконалення роботи зі зверненнями громадян».

9. Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Кiлькiсть переглядiв: 723

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.